top of page

Klachten
procedure

Klachtenprocedure en geschillencommissie

Erika Bodyfashion beschikt over een officiële klachtenprocedure, zoals vereist door de SEMH (Stichting Erkenningsregeling Leveranciers van Medische Hulpmiddelen). Deze procedure is opgesteld om klanten een duidelijke en transparante manier te bieden om eventuele klachten te melden.

 

In eerste instantie wordt de klacht intern behandeld bij Erika Bodyfashion baserend op onze klachtenprocedure. Wanneer de klacht niet naar tevredenheid is opgelost kunt u zich wenden tot de onafhankelijke klachtencommissie via www.erisietsmisgegaan.nl.

 

Hier wordt uw klacht in eerste instantie behandeld door een klachtenfunctionaris, die zal proberen te bemiddelen tussen u en Erika Bodyfashion. Indien er geen passende oplossing wordt gevonden, kan de klacht worden voorgelegd aan de geschillencommissie.

 

Erika Bodyfashion is aangesloten bij de Nederlandse Vereniging voor Mammacare Zorg (NVMCZ) en voldoet aan alle eisen die door de SEMH zijn gesteld. Dit garandeert niet alleen kwaliteit en deskundigheid, maar ook dat u als klant altijd kunt rekenen op een zorgvuldige behandeling van uw klacht.

u3633726438_a_calm_boutique_interior_bathed_in_soft_natural_l_4f7ed246-afa4-4a49-8d9e-bb7d

Klachten

regeling

bottom of page